رئیس پلیس آگاهی مازندران از بازدید از ۱۶۲۳ صنف و کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان و مالخران در استان خبر داد.

سرهنگ کاراگاه علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان مختلف به انگیزه کاهش انواع سرقت در سطح حوزه استحفاظی استان، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با اقدامات گسترده فنی، علمی، انجام تحقیقات میدانی و رصد تحرک سارقان حرفه‌ای در بازدید از صنوف پرخطر از جمله سمساری ها، ضایعاتی ها، استوک فروشی‌ها و. در مجموع تعداد ۱۶۲۳ مورد صنف پرخطر در استان را مورد ارزیابی میدانی قرار دادند.

سرهنگ کاراگاه قیصری گفت: در این رابطه ۶۷ متهم و مالخر شناسایی، دستگیر و پرونده قضایی برای آنها تشکیل گردید و اقلامی از جمله سیم برق هوایی، کابل مخابرات، انواع وسایل منزل، موتورسیکلت سرقتی در بازه زمانی ۶ ماهه اول سال جاری در این بازدید‌ها کشف گردید که ارزش اموال مکشوفه فوق بیش از ۱۹ میلیارد ریال می‌باشد.

او  با بیان اینکه کشف سرقت‌های فوق، ۱۱ درصد در پیشگیری وضعی و حذف چرخه مالخران تاثیر بسزایی داشته است در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار